Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: MRT
Data: 2016-07-14 14:14:28

> hmm... jo. berods ir tas yra. gaiduvos daug vienzho, bet pirstu nekishu, buhalteres pacios ten pastrojina ka reikia, as labai
> dziaugiuosi, kai jos imasi iniciatyvos ;)

as tos gaiduvos buciau gal ir nemates, bet dalyvaudamas inventorizacijose
tarkim pasidomejau ir kolegiu ukiu ir nuostabiuoju tos FVAIS interfeisu
ir priezastimis, kodel tarkim girdimi kartais sveikam protui priestaraujantys atgarsiai..

kad ir niuansas inventoriaus ataskaita, kurioje telpa tik 4 kompai per 1 psl !
FVAIS'e yra mygtukas Export to Excel, taciau neveikia, nes tame terminale nera MSO.
Taciau leidzia nusikopijuoti lentele is terminalo, susipaste'inti realiam kompe i Excel
ir tureti poros psl sarasiuka, kuri inventoriu reikia prasibegt ir pasitikrinti..