Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: MRT
Data: 2016-07-13 22:00:01

> gal gali pasakyt, is kur tokia informacija? Gal su kazkuo kalbejei ar
> rasinejaisi? Ziauriai idomu butu.

As priklausau kazkodel iki siol tai sriciai, pareigos peska.
Mano sefas (ITS vedejas) buvo kazkokiam renginuke, kuriam IVPK kazkokie
veikejai kazka pristatinejo.. galimai ju infrastuktura pagal koki nors
ESFini projekta, gal su ruzavais tikslais ir violetiniais faktais.

Tarkim musu serverine nera baisiai skurdi, bet pasikapscius po visokius
"o jei va sitaip", tai gaunasi, kad visai i tema ir mums butu nuotolinis
backup ar nuotoline serverine ar kazkas panasaus.
Kad butu sunkiau - FinMin leidzia be Valstybes Kapitalo Investiciju
pirkti kompus, masinas (ne pigias, naujas), bet jei "serveris" - tada
butina suderinti projekta su IVPK ir tinkamu laiku ji sustvirtint.

Siaip ne biurokratas ar biurokratija yra keiksmazodis,
o is ju issivystantis biurokratizmas. Na ir siaip
kartais atrodo, kad pipedija ne velnio nejuokauna:
http://www.pipedija.com/index.php/Biurokratai

> cia tokia pat utopija kaip darbas valstybes labui o ne kokiai nors
> stambiai statybu bendrovei.

Ruzavai tai "tarnautojas" yra ne "dirbti", o "tarnauti"..
jei nemoketu algos, tai butu ne tarnai, o vergai..
O realiom spalvom - visiskai trumpai ir daugmaz tiksliai pipedijoj info.

PS. atleisti 100 ITsnyku is biudzetiniu ir nusamtyt ciulpikes UAB yra
vienas is receptu runkeliams parodyt, kaip "valosi", kiek sutaupo
algoms, o finale biuzete didesne baronka, kai paziuri ciulpiku ikainius.