Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: fenix@h
Data: 2016-07-13 23:55:04
2016.07.13 21:03, svyt rašė:
> Gal as senstu, bet kai uzsiiminejau kompu aptarnavimu,
>  biudzetininkai buvobaukso kasyklos-
> 1. Issiaiskini, ka ir
> kiek geria tave kontroliujantys asmenys.
> 2. Koks biudzetas skkrtas realizavimui ir palaikymui.
> 3. Del ko atsisakyta, pries tai dirbusio sys admino paslaugu.
> O jau tada pisk prota sysadminam su stazu- "ka daryti, dave darba,
>  o nieko nesuprantu !!!!"

as darbe dirbu, t.y. sprendziu iskeltus ir issikeltus uzdavinius ir
kilusias problemas, tad tas "kas ir ka geria" - sovietinis reliktas.
biudzeta kazkiek koreguoju ir itakoju as. pries mane ismestas nes buvo
grybas, o dar pries tai - subiurokratejes grybas.
sakau "nesuprantu, reikes padaryt xxx pirkima ar uzsisakyt yyy
paslaugas" extriniais atvejais.
jei tikrai jau naudojamasi rimtu ar pseudo-rimtu isoriniu adminu
paslaugomis, tai jie pamelziami taip, kad ateina pasiaiskint ant kilimo.
yapc smagu, kai didybe jiems neleidzia pasakyt, kad neiseina prbolemos
issprest, butent del nuo ju nepriklausanciu uzduociu, pvz MS netaisomo
bug'o.

---