Tema: Re: pirkčiau xbox
Autorius: amenox
Data: 2017-10-26 23:24:38
Na dažniausiai tai gal kukliai pasakyta, va tavo procentais tai labai
panašiai. :)

"Caponi"  parašė naujienų news:ostdir$sv3$1@trimpas.omnitel.net...

Su kompais. Ir dėl istorinių aplinkybių taip susiklostė, kad OS
dažniausiai MS'inės, užpisantys gliukai kaip minimum 99% atvejų irgi jų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/