Tema: Re: pirkĨiau xbox
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-10-25 18:22:18
Gal ne ekspertai, o tie kurie dalinasi savo patirtim. Gal mano žaidimų
pomėgiai tiesiog nekabina tų 8 valandų variantų.. Visokie FPSRPG
dažniausiai daugiau valandų duoda.. Kokie nors Mass Effectai yra ~40 per
dalį, bet kadangi mane jie veža, per visus kartus aš juos manau virš 400
valandų galėčiau žymėt. Morrowindo, Obliviono Skyrimo playtime rodo ir
po kelis šimtus valandų, Deus Ex MD ir HR net ir su gerais prisėdimais
gavos po 2-3 savaites.

Tikiu, kad pilną 8 valandų gameplayjaus variantų, kuriuose net
nesudaromi dirbtiniai replayability achievementai ir visokie insane
sunkumai, bet atsiliepimais remiantis niekas neliepia man jų pirkti.

Taip pat nebūtina pirkti Day 1 už pilną kainą.

Mano, kaip PC master race žaidėjo privilegija - Steamas duoda refundus
jei nepatinka žaidimas per porą valandų. Šitas dalykas visokeriopai
prisidėjo prie lengvos rankos pirkimo, nes žinau, kad jei bus šūdas,
gražinsiu. Nereik jokių demo.

Bendras mano pastebėjimas, kad kai nustoji žiūrėt į žaidimus, kaip į
bitukų kopiją, o kaip į produktą teikiantį tam tikrą pramogą - pasidaro
gerokai lengviau vertint jų vertę.

O krizės manau, kad sulauksim. Visi šitie early access, Day 1 patchai,
milijonai DLC, pay2win ir visokie "sutvarkysim bugus kai apie juos
praneš" anksčiau ar vėliau mutuos į ką nors kito. Dabar žaidimų rinkoj
yra per didelė oligopolija pas 2-3 didžiuosius žaidėjus.
Geri laikai buvo, kai interneto mažai buvo, geimai būdavo tokie, kokius
į CD įštampavo, ir leidėjai žinojo, kad palikti bugai ten liks ilgam. Ir
DLC būdavo normalaus dydžio explansionai :)

Microtransactionai iš esmės nėr blogai, kai jie naudojami kaip pas kokį
blizzardą - tik kosmetika - ir jokios loterijos - žinai, ką gausi prieš
sumokėdamas.
Įstatymus geriau darytu, kad už žaidimą laužančius bug'us turėtu
gražinti pinigus nesiginčydami, jei pirkimas padarytas iki patcho
išleidimo. Beta testingą daryti ant pirkėjų per pirmuosius mėnesius yra
bloga praktika.