Tema: Re: pirkčiau xbox
Autorius: amenox
Data: 2017-10-26 22:27:56
Ir tavo darbas susijęs su MS? Rimtai? Nu kantrus gi tu žmogus. :)

"Caponi"  parašė naujienų news:ostcei$s1u$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-10-26 21:59, amenox wrote:

> Kalnai skundų? Rimtai? :)

Ir dar kaip.

> Ne px tau tau, nes pastoviai į šią temą labai audringai reaguoji. :)

Aš ne į jūsų meiles reaguoju, o išlieju per dieną ar kelias susikaupusį
pyktį gaudant supisto MS'o gliukus. Aš suprantu, kad MS'ui giliai
nusišikt ant mano blevyzgų, kaip ir apskritai ant visų savo klientų
(didesne ar mažesne dalim), bet aš geriau blogas emocijas newsuose (ir
ne be pagrindo) išlieju, nei ant namiškių. Ir nereikia filosofuot, kad
jei ne minkštabybio nesąmonės, tai aš veikt neturėčiau ką - nenumiriau
per 20 metų, nemirčiau ir dabar.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/