Tema: Re: pirkčiau xbox
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-26 21:29:19

On 2017-10-26 21:06, amenox wrote:

> Na nesiseka kaip supratau ne visiems. Jei Nerijuj nesiseka tai darom
> prielaidą kad nesiseka visiems? :)

Jei daugiau nebūtų kalnai skundų apie tokias pačias problemas, tada
taip, galim daryt prielaidą, kad problema ne vienetinė.

> Su UI sprendimus jie pastoviai eksperimentuoja, tai natūralu, juolab
> dabartiniai Win 10 taikyti ir desktopams ir planšetėms. Surasti
> sprendimą kad tai veiktų ir būtu patogu visur - gana sudėtinga. Apvadint
> šūdu lengviausia. Iš kitos pusės niekas nedraudžia likti toje Windows
> versijoje kur tamstai patogu.

Diskusija ne apie tai ką man naudot ir net ne apie patogumą. Nors visiem
eksperimentam turi būt vieta ir laikas, o ne kad ir ant serverinių
versijų kaladėles dėliot (DEBILAI BLET NX).
Bet su sąlyga, kad šiandien nuo kompų mane jau pykina, tai nesiplėsiu ir
nesikartosiu, mylėkit jūs tą MS'ą su Exo apsikabinę, man kaip ir px.

Ai, P.S. - terminą "šūdas" tu pirmas šitoj temoj pavartojai :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/