Tema: Re: pirkčiau xbox
Autorius: amenox
Data: 2017-10-25 11:56:39
Plet nenervink. :) Nebus jau jo, o jei ir bus, tai nebus tas tikrasis HL3.
Gabe storas bb'is karoče, šito jam niekas niekada neatleis. :)

"Lavonas"  wrote in message news:ospg92$lmk$1@trimpas.omnitel.net...

Ai ir dar labai nervina, kad Half life 3 neishleidzia :D

"Lavonas"  wrote in message news:ospg2i$lgq$1@trimpas.omnitel.net...

Nagi nagi ekspertai susirinke :D
Butu grajai po 100+ valandu, tikrai negaila butu tu babkiu :D
Bet pagrinde zaidimai buna iki 8 valandu gameplay ir uz juos yra prashoma 60
euru.
Tai gal davai tada paimam tas 100 valandu, kas kaip suprantu yra tikrai
gerai, ir tuos 60 euru ir ishsivedam valandos kaina, kas butu 0.6 euro. Nu
tada padauginam ish 8 ir gausim 4.8 euro. Ash tokius zaidimus pirktciau ir
pirktciau.

Ash vat Witchery 3 beveik ishkarto jam pasirodziu nuspirkau uz ~25 eurus per
kazkoki sale. Plius jie man poto nemokamai paverte ji I GOTY edishina. O
paskutini expanshina nuspirkau uz ~ 5 eurus. Krc viskas priklauso nuo
debilu, kurie perka grajus neishbande DEMO arba perka juos Early Access arba
nepasidomeje kiek tai jiems duos dzeugsmo, ir korporaciju, kurios del savo
godumo, senai nebezino kas yra fanbase, kas yra loyalty ir t.t. Ash
suprantu, kad zaidimai irgi yra biznis, bet nu kai paskaitai straipsniuka
apie tai, kad berods Deadspace zaidimas, kuri pagaminti su visu marketingu
ir t.t., kainavo 60 mil euru, o surinko ish pardavimu 140 mil euru, tai
shitas zaidimas skaitosi nepaejes, nepateisines lukesciu, nepelningas. Krc
mane nervas ima del tokio debilishko godumo.
Bliad lootboxai per mikrotransakcijas zaidimuose irgi visishka nesamone.
Gerai, kad kazkas berods change.org pateike peticija ir jau beveik surinko
parashus, kad valdzia svarstytu ir tai perkvalifikuotu, kaip loterija.
Tenais visai kiti istatymai ir mokesciai. Padarys taip, kad neapsimokes
lootboxu ar dar kazkokiu loterijos principu shudu kurti ir pardavineti per
zaidimus. Ir tai yra labai labai gerai. Aishku pasitaiko tokiu durniu, kurie
sugeba uz lootboxus po 15k euro palikti. Atciu dievui tokiu mazai :D

CD Project Red kolkas vieninteliai, kurie restorina faith in humanity.

O zaidimu patikekit turiu labai daug, legaliai susipirktu, laimetu ir dar
kazkaip gautu ir atgrajines ash tikrai nemazai.
http://steamcommunity.com/id/lavonas2000/

Ai krc! Ash tai laukiu kazkokios krizes zaidimu pramoneje.

"cD-r0m"  wrote in message news:osoqa5$4t2$1@trimpas.omnitel.net...

O tai gal reikia nustot žiūrėt į AAA žaidimą kaip į kokį čipsų pakelį?
Prie normalaus praleidžiama 20-50 valandų, prie gero - 100+. Kainuoja
kokiu 30-50€ jei dabar išleistas, ir 10-20 už senesnį nei pusmetis.

Už tiek į Disneylandą neįleidžia, o ten bilietas tik vienai dienai. Kino
teatro bilietai dviems ~30€, kine tikrai žiūrovų netrūksta. Dar
palyginimui galima pastatyt sporto klubų abonementus, pramogų parkų
bilietus ar rimtesnių knygų kainas.

Dalis problemų atkrenta, kai nustojama norėt "visų" žaidimų, o
atsirenkamas vienas kitas kurio tikrai nori, pereini, atsižaidi ir
galvoji apie kitą. Dar įvertinant, kad naudotus parduot galima...

Čia nesmerkiu piratavimo, kiekvieno reikalas, tiesiog konstatuoju, kad
ne todėl statistinis lietuvis jų neperka, o dėl požiūrio.