Tema: Re: pirkĨiau xbox
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-10-25 18:30:35
Aš kiek vokiečių pažįstu (pagrinde iš smulkesnių miestų), tai ten jam
pasakytum, kad Xbox'ą nulaužt gali, tai sureaguotu turbūt kaip į
kilometrų atsukinėtoją. Ten yra tam tikras mentalitetas, kuris kartu
susijęs ir su faktu, kad piratavimą jie dulkina kaip reikalas.

Jų mentalitetą dar man parodė, kai kontrolierius Erfurte tramvajuje
pamojavo ranka, prisistatė, ir bent kokie 2 priėjo prisiduoti, kad
neturi bilieto. Vienas išlipo, kitas nusipirko. Ar baudas gavo -
nežinau, bet mačiau užrašus, kad be bilieto nubausti gali tokia suma,
kur LT mašiną nusipirkt galima. Kontrolierius daugiau netikrino, išlipo
kitoj stotelėj.