Tema: Re: pirkčiau xbox
Autorius: Lavonas
Data: 2017-10-25 16:13:27
Nu nezinau, galbut, kaip protingai leidziantis babkes ant zaidimu, esu pats
sau nusistates kazkoky laiko limita, kuriam praejus perku zaidimus, ir per
ta laika ziurintis reviewsus visokius ir auginantis sprendima pirkti.
Ash tikrai nesu compulsive pirkejas. Na, galbut ishimtiniais atvejais tai
ivyksta. Bet dazniausiai ash tikrai palaukiu pora menesiu po zaidimo
ishleidimo ir tik poto ant grajaus ishleidziu 60 euru, kas yra tikrai
kosmine suma Lietuvoje.

"Exo"  wrote in message news:osps6t$225$1@trimpas.omnitel.net...

Pala pala, o va čia jau kolega feilas mąstyme... jei ponas teigiate, jog
CDPR yra vieninteliai teisingi bičai, tai kodėl nepirkote jų geimo iš
karto tik pasirodžius ir neparėmėtę jų pilna suma, a? :)

Exo