Tema: Re: pirkčiau xbox
Autorius: dzonis
Data: 2017-10-25 17:07:21
Matei iš kokių miestų,  mikrorajonų tie čekiai ir kurio lygio (dydžio)
parduotuvių  ?  Manau stipriai pervertini, siūlau kada gyvai apsilankyti
kokioje Širvintų maximoje.
Nu aš suprantu , kad Akropolio Maxima arba vasara Palangos ar Molėtų Maximos
generuoja įspūdingas apyvartas. Kitas dalykas , kad į tokias RIMI eina tik
tie kas turi pinigų , nes ten kainų lygis , net  lyginant su Norfa yra kitas
, o varrguolius apipudrinęs LIDL ir jie tik ten eina - taip kad labai
subjektyvu spręsti.

"Exo"  wrote in message news:osq4l9$a0e$1@trimpas.omnitel.net...

Vienoj darbovietėje teko stebėti čekius iš Maximos ir Rimi... Po to, aš
nenoriu nieko girdėti apie žemą pragyvenimo lygį Lietuvoje...

Exo