Tema: Re: pirkčiau xbox
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-26 16:55:36
Buvo buvo, aš kadaise irgi tokiais reikalais užsiiminėjau.
Šiaip gal MS iki to ir daeis, nes va ilgus metus pratinomės prie
patogesnio kompų naudojimo, atsirado grafinė aplinka, +/- patogus
valdymas su pele ir staiga viskas pasisuka vėl klaviatūros knopkių
maigymo link, kaip senais gerais DOS'o laikais - kad ir start meniu -
monotiniškai margas, visai vizualiai neišsiskiria net folderiai nuo
shortcutų, koks gi MS pasiūlymas? Ogi surinkit norimos programos
pavadinimą paieškoj. Gal taip ir ir programavimo daeisim, padarys naują
programą kokią viliojančiu pavadinimu "super secret insider" ir galėsim
ne tik už beta testerius, bet ir už programerius atidirbt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/