Tema: Re: pirkčiau xbox
Autorius: dzonis
Data: 2017-10-26 16:22:57
Būdavo, radio žurnaluose spausdindavo asemblerio kodą , susivedi ir grajini
:) Nepameny tik kokiems kompams RK , BK  lygtais :)

"Caponi"  wrote in message news:ossmsh$adi$1@trimpas.omnitel.net...

Blet, o neparduoda storose knygose kokia nors programavimo kalba žaidimo
kodo, kad pačiam būtų galima subarškint su klava?
Tada inkšt nereikia, kad jų niekas (nu OK, 98%) negerbia ir su jų
taisyklėm nesiskaito. Už lango jau įsibėgėjo XXI amžius ir kaip ten
bebūtų, Lietuva jau ne pirmą dieną pilnateisė ES narė.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/