Tema: Re: altered carbon
Autorius: newsreader
Data: 2018-02-21 21:11:42
isitikinti, kad "малой" ta prasme apie kuria cia diskutuojama nera
naudojamas iprastineje rusu kalboje labai lengva - tiesiog paieskokite
sio zodzio google bei yandexe.

cia idomi diskusija butent apie ta pati zodi
http://www.ljpoisk.ru/archive/10878115.html

visgi panasu, kad tam tikruose geografiniuose regionuose jis gana
paplites. Taciau nera aisku ar tai zodis atejes is senoves tarmiu ar
tiesiog kalbos darkymas.