Tema: Re: altered carbon
Autorius: trans
Data: 2018-02-16 13:52:44
Mano tikslas buvo įrodyt, kad tai ne bedrinės kalbos žodis, o slengas.
Bet kai tokie o.politics kaubojai kaip Bone nesuvokia teksto, ir neturi
argumentų, jiems belieka vienintelis būdas slėpt savo bukumą kitą
pavadinant buku.

Iš tiesų, ką aš čia veikiu diskutuodamas su degradais? Pamatytų žmona
kaip švaistau savo laiką :) Reik rišt tas rusiškas temas ir eit į miestą
Neprikalusomybės šimtmetį švęst.