Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: Blinda
Data: 2009-11-11 15:06:19
O tu savo atsakyma skaitei?
Kaip ir suterem, kad funkcijos identiskos, o technines savybes yra beveik
vienodos, o tu vel "medis tvirtesnis" (sutik, kad tvirtesnis nera estetine
kategorija). Grybiene visiska. Geras plastikinis profilis yra gerai
armuojamas ir turi labai aiskias charakteristikas (kokio dydzio atidaromam
langui tinka) ir jos nera prastesnes negu medzio. Jei nori lyginti medi su
plastiko pigiava, tai viskas normalu, bet geri plastiko profiliai su gera
armatura ir su islaikytais lango dydzio parametrais jokiu nepatogumu
nesukelia. Kitas momentas, kad pas mus daug geru profiliu nera arba juos
visaip "atpigina".