Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: soulfly
Data: 2009-11-10 15:55:26
bet tai tu ir lygini. kazkokiam daugiabutyje, kur firma bile padare langus -
mediniai langai
uz plastikiniu objektine kaina , tai kokybe atitinkama
aisku pas mane nadaug dar laiko tarnavo, tik 2metai, bet visi atsidarineja
normaliai, ir nereikia
triju zmoniu uzdarymui (pvz ~1.6x1.2m - trys stiklai, aliumu kaustyti)