Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: soulfly
Data: 2009-11-09 22:59:34
nueik pas drauga ir paziurek kaip atsidarineja plastikinis langas, kurio
matmenys tarkim didesni
 1x1, o paketas 3 stiklu. turetum pamatyt skirtuma tarp medinio ir
platikinio.
del varzu tai pasiziurek keliu gamintoju psl ir pamatysi.

kai man reikejo langu lyginau daug firmu. patiko ypac sabonio ar du stiklai,
ar trys remo storis taspats,
tik dedant triju - stapikas net 1cm nesiekia.

siaip susidare ispudis, kad jei bus paketas tik 2 stiklu, tai gal ir nera
esminio skirtumo medis vs plastikas,
apart grazu/negrazu (bet cia nuo skonio priklauso)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4537 (20091023) __________

http://www.eset.com