Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: Blinda
Data: 2009-11-11 09:58:57
Apie tai ir kalba, kad pagal prigimti langu remai nera skirti nuolat
ciupuneti (tik atydarymo ir uzdarymo metu ir tai paprastai ne remas, o
rankena). Fetisizmas turi savo pasekeju, taciau taip sureiksminti galima
visus daiktus, kodel uzkliuvo tik langu ir tik remai, kodel ne ju atskiros
dalys, pvz.: apkaustai (ar kaip jie ten vadinasi), galima sakyti, kad mano
super lango brangus apkaustai nieko techniskai ne geresni uz kitus, bet kai
juos palieti, tai taip malonu, nes jie daug lygesni uz kitus ar pan.
Atsiribokime nuo estetiniu dalyku, juk zmogus ne to klause, o techniskai
jokiu stebuklu medyje nera.Medinio ir plastikinio remo funkcijos tos pacios,
o savybes panasios. Yra gero plastiko ir gero medzio, bet yra prasto
plastiko ir prasto medzio, bet vidurkyje medis yra brangesnis. Estetika
individualus dalykas.