Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-10 12:39:26
Ash gal ir uz medinius langus, bet gal nereiktu naudoti tokiu fraziu kaip
"ypatingas jaukumas, solidumas, originalumas, išskirtinumas".  Taigi tai tik
lango remas. Nu vat sedziu namie su plastikiniu remu ir kazkokia imitacija
medzio. Ir kazkaip nesijauciu ypatingai nejaukiai, nesolidziai.
Neoriginaliai ir neisskirtinai - taip. Taciau tam ash turiu kitu priemoniu.
O pagal tokius punktus gaunas, kad mediniai langai skirti tiems, kur kaip
kazkokioje senoje reklamoje vaziejasi "nauju ir prabangiu limuzinu Shkoda
Octavia".