Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: Blinda
Data: 2009-11-10 13:38:01
Netinkamas palyginimas. Parketas ir laminatas skiriasi juos lieciant, o
grindys ir skirtos daznai jas liesti (kojomis). Lango remas taip pat gali
buti daznai lieciamas, bet tai truputi link iskrypimu.

Visumoje, manau, kad tai isitikinimu klausimas. Jokiu isskirtiniu savybiu
tas primirkytas, "primarinuotas" medis neturi, o ir problema truputi
ispusta, nes abieju gaminiu marketingistai yra labai pasistenge. Langai geri
tie, kurie atitinka tau reikiamas estetines ir technines charakteristikas.
Jokio ten skirtumo is ko tie remai  pagaminti. Kas vienam prestizas, tas
kitam nesuprantama arba kelia juoka (pvz.: yra valstybiu, tautu ir zmoniu
kuriems ranku darbo kilimas ant sienos yra dideles prabangos ir turtu
simbolis, o pas mus toki pasikabinus atrodytum kaip visiskas kvailys...),
todel jei tiki, kad medinis remas tavo prestiza pakels, tai pirmyn...