Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: gintasma
Data: 2009-11-10 12:03:37
Labai teisingas pastebejimas +++

IMHO  kai vaikas bando pasiekti saldaini kur nors virsutineje lentynoje, bet
nepasiekia, tai sako, ai, ash ir nenoriu tu saldainiu. Prasideda saves
raminimo faze, kad visai ash ju ir nenorejau, ir ish vis saldainiai yra
blogai ir t.t.
Manau ir su langais ir su visai kitais pirkiniais. kai lengva ranka negali
sau leisti tai ko nori, pradedi ieshkoti kompromisu. Vat renkuosi virtuve,
bet matau, jog negaliu sau leisti moketi uz ta virtuve kuri man labai
patinka, nes jos kaina 3x virshija mano galimybes. Susirandu kita,
susitaikau su tuo, ir labai giriu, kad jo, shita virtuve yra zjb. :)