Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: soulfly
Data: 2009-11-11 09:20:33
na tarkim olandijoje tai taip - siaudai labai populiarus ir lyyyygis(jei
taip issireiskiai).

aisku lt yra gudruciu kurie ir bitumini siferi susideda, tai irgi lyyyygis

na o vokieciai, cekai, prancuzai ir likusi eu dalis dedasi ne lyyygi, t.y
cerpes.

o bet vat taciau skarda tai jau toks lyyyyygis, kad oi oi

o jei nenukrypstant nuo temos, tai cerpes ne kaip prabanga pabreziau, o kaip
normalia danga,
ne kaskoks tai plastikas, skarda ar pan.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4537 (20091023) __________

http://www.eset.com