Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-10 13:26:26
Bent jau kai man reikejo grindu, tai norimos kokybes laminato man nepavyko
rasti.  Pojuciai vaiksciojant ar sedint ant grindu - kitokie. Bet cia irgi
subjektyvu - kitas gal jaucia skirtuma gyvendamas name su skirtingais
langais. Veliava i rankas.

Turbut reiktu klausima isskirt i dvi dalis - technine ir "feng shujine". Ish
technines puses kiek suprantu kokybiskai pagaminti mediniai ir plastikiniai
langai lygiaverciai. Pagal antra parametra - grybu karas. Kuris geresnis
laikrodis - elektronine Montana su 16 muzikeliu ar Patek Philippe be
muzikeles ir kuri dar prisukinet reikia?