Tema: Re: Mediniai langai vs plastikiniai langai
Autorius: soulfly
Data: 2009-11-11 08:27:30
ir su audi ir su vw pasieksi ta pati, t.y. nuvaziuosi is tasko a i taska b,
klausimas tik
su kuriuo tau maloniau vaziuoti

paciupinek vienus, paciupinek kitus. jei skirtumo nepajausi - pirk
plastikinius

man asmeniskai pasirenkant buvo daugiau skonio ir tvirtumo reikalas:
mediniai langai, palanges, durys, grindys. t.y. kambaryje figuruoja trys
medziagos -
medis, tapetas ir/arba dazas

kitas susideda plastikinius langus ir plastikines palanges, ir gyvena.
butinai dar susimurys fasada klinkeriu, bet stogui tai jau pagailes lt ir
uzsimes
skarda, kuri visa vaizda gadina, o ne cerpes (pravaziuok per eu - isskyrus
lenkus ir lt
skardiniu nemaciau, visur cerpe). kazkada buvo labai populiaru plastikines
fasadu dailylentes,
kazkaip praejo ta nesamone.

skonio reikalas

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4537 (20091023) __________