Tema: Re: Samanė
Autorius: Kipsas
Data: 2019-06-21 22:58:55
2019-06-18 07:21, Julius rašė:
> Visiems žinovams, kurie čia triedė apie degtinės gėrį. Taikitina
>   ir importiniams "geriems" spalvotiems nuodams, už kurius kiti
>   kloja triženkles sumas, kaip už jomajo.
>
> https://youtu.be/u5kObpe8_IM

Juliau, nieko nėra baisiau, kaip žmogus skaičiuojantis svetimus pinigus
ir per jėgą brukantis savo gyvenimo būdą. Kaip ir ką daryti, tegu
sprendžia kiekvienas pagal savo piniginės storį ir supratimą. Man
patinka save palepinti skaniu gėrimu ir dėl to aš nesijaučiu nuo to
priklausomas. Kaip tik atvirkščiai - laisvas :) Tamstos pamokslavimai
labai jau primityvūs - davatkiški, primena Gorbačiovo, Andropovo laikus
ir galiu jus užtikrinti, kad apart susierzinimo skaitant jūsų naivius
pamokymus, jūs daugiau nieko nepasiekėte. Niekam nepatinka naftalino
kvapas.