Tema: Re: Samanė
Autorius: Kipsas
Data: 2019-06-17 10:48:57
2019-06-16 11:29, Vytas rašė:
> Geriausia samanė - kokybiškas viskis!

Karbauskis dabar turbūt vartosi, kaip proleleris :D
Nesu nei priklausomas, nei man to reikia. Spaudimas ne man šokinėja o
žmonai. Jai brendis irgi labai tinka, bet prasidėjo problemos su
skrandžiu, tai jos daktarka sakė, kad samanė yra geriau. Ir ne po
stiklinę ant karto o po valgomą šaukštą, kai reikia. Man brendžio 30
gramų prieš lendant į lovą yra patys geriausi migdomieji. Aš už natūralų
produktą. Grynas spiritas yra fu. O gera samanė kvepia duona.