Tema: Re: Samanė
Autorius: Sail
Data: 2019-06-17 12:19:30
Cia palietei gan sena diskusiju tema, kas "sveikau" - distiliatas (viskis ir
pan) ar rektifikatas (grynas spiritas).

Siuo klausimu kiekvienas turi savo nuomone. Dalis tvirtina, kad rektifikatas
yra geriau (tipo maziau kenksmingu priemaisu)

Kiti remiasi subjektyviu organizmo pojuciu, kur isgerus gero distiliato
sveikata uzmusi maziau nei prilupes degtintes.

Geros samanes gaut deja yra problems'as. Nes pacios geros samanes gamybos
procesas yra su daug pisliavos, jei tik is miltu, salyklo ir be jokio
papildomo cukraus. Plius varyt reikia su garo generatorium, kad nepridegtu.
Ir islaikyt backoj bent pusmeti, ir buteliuose bent tris metus.

Tada visa nebloga buna...