Tema: Re: Samanė
Autorius: Sail
Data: 2019-06-19 08:21:54
Zinau, bet alkoholio distiliatams visa chemija pakankamai aiski. Ten dideliu
netiketumu nesitikiu.

Nebent kas specialiai diversija noretu padaryti.

Vienas momentelis man idomus, apie kuri nieks negalvoja. Distiliuojant alu
(bandziau kazkada Gambrinus, gavosi visai idomus produktas), distiliate
pradzioj toks brudas eina, kad viena moteriske pauoscius ji tieisai
pareiske - "as su tokio kvapo skysciu nagu laka valau".

Ta dalis be abejo ispilama. Bet kai alu geri, juk isgeri ta acetona tiktai
taip. Ir tas momentas nieko nejaudina. Bet jei jau distiliata pasiulysi tam
paciam asmeniui - cia jau baisus nuodas, apakt galima, bybis nestoves ir
t.t.

Neisipaiso i logika niekaip.