Tema: Re: Samanė
Autorius: Julius
Data: 2019-06-20 23:37:37
Salas <salas@inbox.lt> Wrote in message:
> Eik issipausk ir isgerk bulviu sulciu, gal apsiraminsi :)Ble nu niekaip nesuprantu tu visokiu veganu, zaliavalgiu, ir abstitentu.Ant kiek turetu buti paciam xujovai kad taip inirtingai pastoviai kisti savo paziuras ir pamokymus kitiems.Jei tau nesuvokiama, kodel kiti perka ir geria gera viski, tai tu ir nesikisk. Suvalgyk kokiu kvieciu daigu, dziaukis gyvenimu, ir netrukdyk to daryti kitiems kitaip manantiems.

Niekas tau nedraudžia gyventi kaip išmanai, bet kai prigėręs gero
 viskio kada nors sunegaluosi bet kokia forma(trauma, autoįvikis,
 apsinuodijomas, darbo praradimas ar kitos netektys), nesikreipk į
 jokias struktūras gydimų, draudimų, pašalpų ir kitos palaimos,
 o išspresk savo lėšomis ir jėgomis. Aš asmeniškai visai nelinkęs
 dalintis savo sumokėtais mokesčiais su tokiais
susireikšminusiais, pilnai subrendusiais ir galinčiais nespresti
 kas jiem yra geriausia gyvenime. Ar čia iki pirmo karto? O
 tada,-gelbėkit kas nors.

On 2019-06-18 23:39, Julius wrote:> fenix <kazkoks@kazkaip.com>
 Wrote in message:>> 2019.06.18 16:48, Sail rašė:> Svedka gerai,
 bet nuo to laiko, kai Vynoteka uzkele jos kaina dar> nepakilus
 akcizams (o buvo 40 litu uz litra) - banas jiems.jep. viena is
 geriausiu, jei ne geriausia gerta vodke.> Mažiausiai skonio
 receptorius dirginantis atskiedėjas? Blyn kaip>   gerai nuodus
 pagamina. Geri ir dar nori. Pažanga! Tikrai yra kuo>   džiaugtis.
 Tik man nesuvokiama, kodėl žmogus už nuodus taip>   brangiai
 moka? Juk pigesnių ir ženkliai efektyvesnių būna. Gal>   būt
 nuodijimosi procesą malonu ištempti per kaletą metų.>
 Mozahistai.> > >> "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> wrote in message>
 news:qeaou9$mco$4@trimpas.omnitel.net...>> 2019.06.18 14:50,
 Tomas rašė:>>> 2019-06-17 18:25, Sail rašė:>>>> Negeriau tiek,
 kad butu kazkiek realus bandymas su sveikata.>>>>>>>> Xujova
 degtine nuo geros pagal skoni iskart skiriasi. Samanei tai
 irgi>>>> galioja.>>>>>>>> Kazkada, kai tik rinkoj pasirode
 zelionaja marka (apie 2006 m.), ja>>>> atradau pagal skoni.
 Restorane uzsake degtines, paragavau, pasigavau>>>> oficianta ir
 issiaiskinau, kas per degtine.>>>>>>>> Tada nusipirau deze. Dar
 dabar turetu buti kazkur butelys.>>>>>>>> O va dabartine zelinaja
 marka jau nebe tas. Cost saving, maximizing>>>> shareholders
 value, zodziu sugadino. Geriama, bet jau nebe tas.>>>>>> Aš
 širdyje jaučiuosi finougru, todėl renkuosi Koskenkorvą.>>>>
 finsky, svedka, danzka dar gali gert. panasu i koskenkorva. >> >

--
Julietis