Tema: Re: Samanė
Autorius: tranzoo
Data: 2019-06-17 20:28:39
as zinau kaip ir is ko daryt, ir nekarta esu dares.

pirkit rektifikuota spirita, arba gera viski. tie, kas moka padaryt gera
samane - tikrai nepardavines, nes pyzdec kaip brangu.

mano tevas moka padaryt samane is liankisko spirito. visi pazystami
giria, ir liaupsina :)

viskis yra bespalvis. spalva yra del brandinimo. arba dazymo, jei tai
viskio skonio gerimas, kaip kad walkeris.