Tema: Re: Samanė
Autorius: Julius
Data: 2019-06-21 09:57:56
Salas <salas@inbox.lt> Wrote in message:
> Tai ir eik aiskinti savo paskaitas is pasalpu gyvenantiems, ir prie konteineriu lakantiems. Newsgrupuose besilankantys nevisai ta auditorija.

Neturi apkoholio sukeltų negalavimų?

On 2019-06-20 23:37, Julius wrote:> Salas <salas@inbox.lt> Wrote
 in message:>> Eik issipausk ir isgerk bulviu sulciu, gal
 apsiraminsi :)Ble nu niekaip nesuprantu tu visokiu veganu,
 zaliavalgiu, ir abstitentu.Ant kiek turetu buti paciam xujovai
 kad taip inirtingai pastoviai kisti savo paziuras ir pamokymus
 kitiems.Jei tau nesuvokiama, kodel kiti perka ir geria gera
 viski, tai tu ir nesikisk. Suvalgyk kokiu kvieciu daigu, dziaukis
 gyvenimu, ir netrukdyk to daryti kitiems kitaip manantiems.> >
 Niekas tau nedraudžia gyventi kaip išmanai, bet kai prigėręs
 gero>   viskio kada nors sunegaluosi bet kokia forma(trauma,
 autoįvikis,>   apsinuodijomas, darbo praradimas ar kitos
 netektys), nesikreipk į>   jokias struktūras gydimų, draudimų,
 pašalpų ir kitos palaimos,>   o išspresk savo lėšomis ir jėgomis.
 Aš asmeniškai visai nelinkęs>   dalintis savo sumokėtais
 mokesčiais su tokiais> susireikšminusiais, pilnai subrendusiais
 ir galinčiais nespresti>   kas jiem yra geriausia gyvenime. Ar
 čia iki pirmo karto? O>   tada,-gelbėkit kas nors.> > On
 2019-06-18 23:39, Julius wrote:> fenix <kazkoks@kazkaip.com>>
 Wrote in message:>> 2019.06.18 16:48, Sail rašė:> Svedka gerai,>
  bet nuo to laiko, kai Vynoteka uzkele jos kaina dar> nepakilus>
  akcizams (o buvo 40 litu uz litra) - banas jiems.jep. viena is>
  geriausiu, jei ne geriausia gerta vodke.> Mažiausiai skonio>
 receptorius dirginantis atskiedėjas? Blyn kaip>   gerai nuodus>
 pagamina. Geri ir dar nori. Pažanga! Tikrai yra kuo>
 džiaugtis.>   Tik man nesuvokiama, kodėl žmogus už nuodus taip>
 brangiai>   moka? Juk pigesnių ir ženkliai efektyvesnių būna.
 Gal>   būt>   nuodijimosi procesą malonu ištempti per kaletą
 metų.>>   Mozahistai.> > >> "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> wrote
 in message>>   news:qeaou9$mco$4@trimpas.omnitel.net...>>
 2019.06.18 14:50,>   Tomas rašė:>>> 2019-06-17 18:25, Sail
 rašė:>>>> Negeriau tiek,>   kad butu kazkiek realus bandymas su
 sveikata.>>>>>>>> Xujova>   degtine nuo geros pagal skoni iskart
 skiriasi. Samanei tai>   irgi>>>> galioja.>>>>>>>> Kazkada, kai
 tik rinkoj pasirode>   zelionaja marka (apie 2006 m.), ja>>>>
 atradau pagal skoni.>   Restorane uzsake degtines, paragavau,
 pasigavau>>>> oficianta ir>   issiaiskinau, kas per
 degtine.>>>>>>>> Tada nusipirau deze. Dar>   dabar turetu buti
 kazkur butelys.>>>>>>>> O va dabartine zelinaja>   marka jau nebe
 tas. Cost saving, maximizing>>>> shareholders>   value, zodziu
 sugadino. Geriama, bet jau nebe tas.>>>>>> Aš>   širdyje
 jaučiuosi finougru, todėl renkuosi Koskenkorvą.>>>>>   finsky,
 svedka, danzka dar gali gert. panasu i koskenkorva. >> >>   > >

--
Julietis