Tema: Re: Samanė
Autorius: Sail
Data: 2019-06-18 08:15:08
Tiesiog gerei nepakankamai.

As irgi jaunystej tikejau, kad visos degtines vienodos.

Lietuviskos produkcijos degtine pvz (daro is atsiveztinio spirito) - totalus
sudas. Ir ne tik man. Tad, nors lietuviskos keli buteliai bare senai stovi,
bet kolega visada buteli perka atvaziuodamas. Nors galetu ikalt chaliavai
mano saskaita.

Arba kibininej kai pora sykiu pilstuka atnese - paragavom, ir klausimu
nekilo jokiu. Nuo tada jokiu baltu gerimu kibininej neuzsakom.