Tema: Re: ot: q: automatine kavamale?
Autorius: Resolut TB
Data: 2018-12-04 23:55:41
On 2018.12.04 22:43, Bronco wrote:

> Tsakant, anot [mikro], welcome į kavos fanatikų gretas ;) Aš net
> sakyčiau, į Kavos Talibano, kad visiems būtų baisiau, būūū! :]

> Prašom. Man smagu, jog kažkam bent truputį padėjau su patarimais ;)

Nu ne, talibanas ten, kur šaldo pupeles skystu azotu, ir čepsi, kuri
kava skanesnė pupeles sušaldžius iki - 20, ar - 50 ar -195, ar kambario
temperaturos. Arba perka kavamales su
skysčiu aušinamom girnom. Ne iki tiek. Tačiau principus įsisavinau,
tiesa, užtruko. Svečiai  giria :)

Žinoma, tolerancija "kitokiai nuomonei" svarbu, bet...
Žmonės daugybę metų  tyrė, bandė, ragavo . Galų gale priėjo paprasto
sutarimo, kad kavos pagrindas- espresso : 25 +- 2,5 ml tūris, 7 +- 0,5g
maltos kavos svoris, 25 +-5 sekundes gamyba . Paprasti parametrai, bet
juos suderinti gali tik gera kavamalė, geras prognozuojamas  aparatas,
ir tiesios rankos. Nekalbu apie pupeles- tai yra laukinis kintamasis,
prie kurio tenka prisitaikyti, ir kurį suvaldo gera, tiksliai
reguliuojama technika.

  Visos kitos klasikinės kavos gaminamos  naudojant pagrindą- espresso.

Taip, yra "polska kawa", yra aeropress,yra chemex, yra filtruota kava.
Bet tai  blyškus pigus  gero espresso šešėlis.

Beje, labai neblogas jutubes kanalas
  https://www.youtube.com/channel/UC9VhfQi-D-7morDdwjVcJPA
Dabar, jaučiasi, daugiau reklamos, bet ankstesni video daug maž nuoširdūs .