Tema: Re: automatine kavamale?
Autorius: bezas
Data: 2018-12-04 09:24:06
As tai vis labiau pradedu vertinti savo darba, kavos aparatas uz daug
kilo euru vaizdas per langa geriant rytine kava uz milijona. Reikia HR
pasiulyt kaip naujus darbuotojus pritraukti: ne xbox ar furbolo stalas o
kava garuojanti su vaizdu i gedimino pili. Is NT agentu reiktu
pasimokyti kaip svajones pardavineti.