Tema: Re: automatine kavamale?
Autorius: ostapas
Data: 2018-12-03 09:38:53
Davai neužsiciklinam ant espresso?
Netyčia gali paaiškėt, kad normaliai padaryt filtrinę kavą yra ne ką mažiau
reikalų :D

On 2018-11-30 09:10, [mikro] wrote:
> tipo, taip geriant kazkas labai jau nefenksui?
> nu neesu as turbo uber mega extreme kavos gurmanas, todel man taip ok:D

Tai tu taip gersi kavą??? Tai reikėjo nuo to ir pradėt, nebūčiau tau
jokios normalios kavamalės siūlęs, nes tau jos nereikia.

O jei domina fengshui, tai toks būdas yra visiškai ne fengshui, nes kai
kavos tirščiai ilgai mirksta karštame vandenyje, iš jų išsiskiria ne tik
pageidaujami dalykai, bet ir nepageidaujami, kurie padaro kavą labai
stipria ir sugadina skonį. Jei su širdimi viskas ok ir skonis tinka, tai
gal ir dzin, bet kitu atveju siūlyčiau bent kokį nors kavos ruošimo būdą
pasirinkti, nes jų visų esmė ir yra, išskirti kavos tirščius nuo gėrimo
po nustatyto laiko tarpo.

Kadangi nedarai espresso, tai tau ypatingos malimo kokybės nereikia, bet
vis tiek siūlyčiau pirkti girninę kavamalę, nes kavamalės su malūnėliu
ištaško kavos skonį ir kvapą į orą. Patalpos po to, aišku, maloniai
kvepia, bet kavos skonis prastėja. Na ir sukontroliuoti sumalimo laipsnį
taip tiksliai kaip su girnine tiesiog neįmanoma.