Tema: Re: ot: q: automatine kavamale?
Autorius: karakumai
Data: 2018-11-30 16:59:48
Man ir buvo klausimas pries gerus metus, galvojau ka pasiimt.
Pasiemiau DeLonghi kg79, galvojau - pigi, jei nepatiks - pasikeisiu.
Bet nekeiciama ir po siai dienai, mano nepretenzingus poreikius pilnai
tenkina, tiesa buvo paoperuotas pagal youtube instrukcijas, kad maltu
smulkiau, nes malamas prakstiskai visada espresso variantas (french
press'ui pilnai uztenka standartinio malimo).