Tema: Re: q: automatine kavamale?
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-30 17:00:43
On 2018-11-30 15:51, bezas wrote:
> nu bet kas ten kitaip tose girnose gali buti? ir kuo ten kitaip ta
> pupele sumals?
> Vienas punktas girnose galima reguliuoti grudetuma 4 pasirinkimai vs
> belenkiek.
> Kokie dar girnu skirtumai?
> Tylumas? kiekis per laiko vieneta? kas dar?

Tave domina techniniai skirtumai ar skirtumai, kuriuos tu gauni
išeigoje, t.y. espresso skonį?

Atsiribojant nuo techninių konstrukcijos skirtumų, kuriuos reikėtų
nagrinėti konkrečiuose modeliuose atskirai, pigios net ir girninės
kavamalės pupeles mala ne taip tiksliai, kaip geros, todėl gaminant
espresso barista susiduria su neprognozuojamumo faktoriumi. Vieną kartą
ekstrakcijos laikas vienoks, kitą kitoks, o espresso gamybos procese tai
be galo svarbu.

Faktiškai, jei paimt kažkokius kraštutinius atvejus, tai su pigia
kavamale gali gautis vidutiniškas espresso net su super geromis
pupelėmis, o su gera kavamale iš tų pačių pupelių espresso bus stabiliai
nuostabus. Va, toks ir skirtumas.

Aišku, visa ši diskusija praranda bet kokią prasmę, kai jos eigoje
pasakoma "o aš ne gurmanas, kas man iš to?" arba "aš espresso negeriu".
Tada taip, kavamalė nesvarbu.