Tema: Re: q: automatine kavamale?
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-11-30 15:25:02
rupumo lygis patampa labai svarbus darant kava espresso kavos aparatu:
sumalsi per stambiai, tai prabėgs staigiai ir gausis birzgaliukas,
sumalsi per smulkiai - vanduo neprasimuš per kavą, tik lasės kaip iš
nosies. Darant espresso vandens bėgimas turi trukti 26sekundes, jei
nemaišau. Jei ne espresso, tai reikia žiūrėti indvidualiai, aš pvz. apie
30-40 sekundžių darau.