Tema: Re: q: automatine kavamale?
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-30 16:52:25
On 2018-11-30 15:24, skaitytojas wrote:
> rupumo lygis patampa labai svarbus darant kava espresso kavos aparatu:

Taip, bet ne tik.

> sumalsi per stambiai, tai prabėgs staigiai ir gausis birzgaliukas,
> sumalsi per smulkiai - vanduo neprasimuš per kavą, tik lasės kaip iš
> nosies.

Taip.

> Darant espresso vandens bėgimas turi trukti 26sekundes, jei
> nemaišau.

Gali būti 26 s.. Šiaip, priklauso nuo kavos pupelių ir kavos mėgėjo
asmeninio skonio, bet jis neturėtų būti trumpesnis nei 21 s. ir ne
ilgesnis nei 35-40 s.. Man asmeniškai 27 s. optimalu.

> Jei ne espresso, tai reikia žiūrėti indvidualiai, aš pvz. apie
> 30-40 sekundžių darau.

Kaip ir minėjau, sutelpi į tinkamo laiko rėmus. Dažniausiai ilgesniu
ekstrakcijos laiku kompensuojamas per smulkus malimas ir jei tai ne
espresso, tai viskas ok. O espresso jau reikėtų pasistengti tiksliau
sukalibruoti kavamalę pagal naudojamas pupeles.