Tema: Re: automatine kavamale?
Autorius: [mikro]
Data: 2018-11-29 22:03:01
hmm, biski ziu kainuoja cia taip. iki 150eu nieko demesio verto?

On 2018-11-29 17:21, [mikro] wrote:
> Sveiki :)
>
> uzsimaniau normalios kavamales, kad suberiai pupu puskilogrami ar daugiau
> ir kai reikia pasimali tiek kiek reikia puodukui. vienzo, mokancios
> dozuoti kavamales noriu.

Tai ką tau daktaras išrašė:

Mokanti dozuoti:

https://www.espressocoffeeshop.com/coffee-grinders/rancilio-grinders/rancilio-rocky-doser-coffee-grinder

Bet geriau pirkti be dozatoriaus:

https://www.espressocoffeeshop.com/coffee-grinders/rancilio-grinders/rancilio-rocky-no-doser-coffee-grinder

https://knowyourgrinder.com/rancilio-rocky-hsd-roc-sd-doserless-coffee-grinder-review/

Kodėl be dozatoriaus? Todėl kad prie neišvengiamo nedidelio seniau
sumaltos kavos likučių kiekio, kuris lieka pačioje kavamalėje, dar
prisidės ir likučiai, kurie užsilaiko dozatoriuje. T.y. kavos skonio
požiūriu dozatorius yra minusas, tik kad prideda patogumo situacijose,
kai geriama labai daug puodelių kavos iš eilės.

p.s. jei pirksi čia (šis eshopas tikrai patikimas ir labai seniai
egzistuojantis, aš čia ne kartą pirkau), tai atkreipk dėmesį į nuolaidos
kodą:

https://www.espressocoffeeshop.com/index.php?route=information/information&information_id=36

Generic Coupon code: 8988