Tema: Re: Ka mes valgom
Autorius: svyt
Data: 2018-06-29 09:24:06
Cia man priminei kaip bendradarbe laikinai veislini katina isveze
 i kaima ir jis ten nustipo, o bobute niekaip nepripazino savo
 kaltes- katina dar serti? Jis juk tam ir laikomas, kad peles
 gaudytu.
pvz cernobilyje iki siol namines kates ten gyvena ir
 prasimaitina.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/