Tema: Re: Ka mes valgom
Autorius: fenix
Data: 2018-06-26 15:44:48
2018.06.26 15:36, Struktur rašė:
> Tu nori pasakyk, kad evoliucijos metu katinai jau turejo premium ir
> super premium sausiaka ir jie be jo iki musu laiku butu neisgyve? Gerai
> gamintoju marketingistai padirbejo. Dzuiovinta mesa sausiako pavidalu
> tinka, sviezia zuvis ar mesa ne... blia.

vat cia tamsta biski ne i tema:
1) Zuvis katinu, tarkime tu, kurie afrikoje ar azijoje laukiniais
bastesi, kol prisijaukinom, racione sudare max kelis procentus maisto
raciono
2) ~60% raciono - grauzikai. Kada paskutini karta davei grauziko gabala?
3) ~40% raciono - pauksciukai.
4) Maista katinai, t.y. zvirbli ar pele, valgo ciela, su plunksnom,
kaulais, zarnom, kepenim ir t.t. Tavo pasiulyta jautienos file niekaip
neisipaisho i naturalu raciona. Reikalingi kaulu ir kitu sub-produktu
miltai, ko ir yra tuose sausuose maistuose.
5) Maisto konsistencija ir tekstura turi buti tokia, kad issivalytu
dantys ir turetu kruvio zandikaulis
6) Laukiniai katinai vidutiniskai gyvena 2-4 metus, naminis 4 metu dar
buna vaikiskai psichas, 10-15m naminiam realu. Kadangi prisirishi, tai
nori, kad gyventu ilgiau
7) Kastruoti/sterilizuoti katinai reikalauja papildomos prieziuros, tame
tarpe ir spec maisto

cia pradziai. tikiuosi katinu pienu negirdai?