Tema: Re: Ka mes valgom
Autorius: eSSas
Data: 2018-06-26 23:21:04
On 26/06/2018 19:40, Bronco wrote:

> Ir todėl valgė žuvį, daržoves ir vaisus, t.y. kaip žmonės? Teisingai
> supratau? :]

Teisingai nusikliedėjai.

> Pats rašai vieną nesąmonę ir pats ją paneigi pavyzdžiais :) Aš jau
> seniai parašiau, jog naminių kačių natūralus maistas tai graužikai,
> vabzdžiai ir, mažesne dalimi, paukščiai. Tikrai ne žuvis ir ne karvės
> pienas. Jie aišku gali ir tą valgyti, bet tik savo sveikatos ir gyvenimo
> trukmės sąskaita.

Išlaikydamas argumentacijos lygmenį turėčiau pasakyti, kad esi tiesiog
durnius, ir užvemt ką nors apie neadekvačias sauso maisto kainas. Būtų
lygiavertė diskusija.

Esi tikras apie "sveikatos ir gyvenimo trukmės sąskaitą"? Kokie nors
skaičiukai apart "aš žinau, todėl taip ir yra"?

> Pažiūrėk į laukinius miesto katinus. Valgo pačius įvairiausius žmonių
> maisto likučius ir retas kuris išgyvena iki 7-8 metų. Kai naminiai
> teisingai maitinami katinai lengvai ir dvigubai ilgiau išgyvena.

Laukinių miesto katinų gyvenimo trukmė apibrėžiama išimtinai maisto
racionu? Man tai kažkaip neakivaizdu. Kas jiems turėtų trukdyti sveikai
maitintis paukštukais ir vabzdukais ir gyvent ilgai ir laimingai?

S.