Tema: Re: Ka mes valgom
Autorius: Bronco
Data: 2018-06-28 15:08:08
On 2018-06-28 14:23, Struktur wrote:
> bet pateikineti kaip "tik vieninteli ir teisinga" edala katems yra per
> drasu.

Jei dar sykį įdėmiai paskaitytum ką aš rašiau, tai tokio teiginio ir
nerastum. Aš tik parašiau, jog maitinti kates žuvimi yra negerai ir ...
pašlo gavno po trubam :) Na, bet čia njusai, tai visks narmalei ;)

O toliau jau detaliai išvardinau argumentus UŽ sausą maistą, su kuriais
lyg ir niekas nesiginčijo, tuo pačiu pripažindamas, jog toks maitinimas
yra optimalus kompromisas NAMŲ (indoor) katei. T.y. ne PATS PAČIAUSIAS
IR PRIVALOMAS maitinimo būdas, o tiesiog labai patogus ir PAKANKAMAI
sveikas katinui.

Nes jei katinas leidžiamas į lauką, tai bet kokie samprotavimai apie
maitinimą vien sausu maistu yra absoliučiai beprasmiški.