Tema: Re: Ka mes valgom
Autorius: Bronco
Data: 2018-06-26 19:29:47
On 2018-06-26 16:33, Struktur wrote:
> A pats tikrai naudojies tuo isradimu? Siap mane visada "zavi" tie kurie
> uz kitus nusprendzia kas pirmiems geriau...

Ir vėl į lankas.

Mano katinas jau 11-a metų maitinamas tik sausu maistu. Kai būdamas
10-ies metų rimtai susirgo, priežastis buvo alerginė organizmo reakcija
į pakeistą sausą maistą. Irgi premium klasės, bet kitas, nes tiesiog
pasibaigė netikėtai atsargos ir paėmiau kito "pabandymui". Pabandymas
vos nesibaigė katino mirtimi.

Todėl jau metus maitinamas tik vienos rūšies sausu maistu. Ir jaučiasi
jis labai laimingas. Katinui maistas yra maistas, jam įvairovės
netrūksta. Nereikia taikyti savo žmogiškų poreikių katinams.