Tema: Re: Ka mes valgom
Autorius: Bronco
Data: 2018-06-28 12:37:56
On 2018-06-27 18:22, Linas Petkevičius wrote:
> Tai tu pats pateikei pavyzdi su vaiku maistu.

Pateikiau, bet tu jį išvartei visiškai nelogiškai. Mano pavyzdžio esmė,
jog visi mielai rinktųsi ne kas sveika, o kas jiems labai skanu, bet tai
nereiškia, jog reikia taip ir maitinti.

> O tavo duotas straipsnis -
> labai jau toks cosmopolitano lygio.

Jei mano pirmas pasitaikęs guglėje straipsnis netinka/nepatinka,
susirask kitą. Internete yra visokių. Kas nori, tas suras ir jog labai
sveika žuvį katinui duoti, ar pvz., jog katinus reikia tik veganiškai
šerti, arba vien tik natūraliu maistu, kitaip ne fengshui :)

Internete visokių veganų, natūralistų ir acto garintojų pilna, kas jiems
į galvą šauna, tą ir rašo. O to "cosmopolitano" straipsnio tezės bent su
veterinarų rekomendacijomis sutampa...