Tema: Re: Ka mes valgom
Autorius: eSSas
Data: 2018-06-26 16:47:06
fenix <kazkoks@kazkaip.com> wrote:
> 2018.06.26 15:47, eSSas ra??:

> matyt, ir tu kartais cia girtas apsireiski...
> siek tiek istorijos: suo atsirado salia zmoniu, kaip pagalbininkas -
> mazesnis, paklusnesnis, bet kartu ir vis dar pavojingas vilko variantas.
> aisku ir maitindavosi tuo, kas likdavo nuo zmoniu
> tuo tarpu katinai atsirado salia mzoniu GEROKAI veliau, tada, kai zmones
> pradejo verstis ne tik medziokle bei oportunistiniu maisto prasimanymu
> bet ir pradejo kaupti atsargas, dirbti zeme ir t.t.
> taip kad...

Agirdz, fenia: suo prijaukintas pries 16-18 t metu, katinas dvigubai veliau. Nuorodas susirasi pats. Dar galiu papasakot apie tai nulemusius genetinius veiksnius, jei tik iskiltu poreikis.

Kaciukai (dalinai) prisijaukinti zemdirbystes produktu apsaugai, kuri ir buvo civilizacijos pradzia. Taip kad ikalk savo megstamo ir atsipalaiduok

S.