Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: Arj
Data: 2018-04-26 12:11:33
paciam kraste (arciau vilniaus), krastiniuose angaruose-palapinese. Kai ka
verta ten apsimoka pirkti, kai ka nelabai, kai kuriose srityse (pvz
santechnikos armatura) ten eina visai nemazom apyvartom.

"fenix"  parašė naujienų news:pbs4k2$9t6$1@trimpas.omnitel.net...

2018.04.26 11:19, Tomas rašė:
> Irankius gariunuose perku pirm pasizhiurejes kainas senukuose, taip
> smagiau :) Vidutinishkai apie 30 eu nuo irankio susitaupo, kokias akcijas
> ir ishpardavimus seniai beskelbtu. Paskutinis senuku topas man buvo akmens
> anglies kaina shia zhiema - visur vidutine maisho kaina 4,3 eu, pas juos -
> 7eu, atsipalaidave visai. Maishu per sezona kiekis tai susidaro shioks
> toks.

ok, kur ten tie irankiai? nuvaziuociau, bent paziuret, bet kad per
akcijas senukuose galima geru daiktu nusipirkt uz gera kaina tai faktas.
pvz: pats pirkausi boshhammer melyna uz 127EUR, sds. dabar uz panasiai
dewalt yra.
ziuriu orapute su reguliuojama temperatura - tai speju is amazono bus,
nes ten tokios nuo 28-35EUR prasideda