Tema: Re: Lidl stakles
Autorius: bzik
Data: 2018-04-20 11:31:56
yra mitybos įpročiai, skoniai. Kai kas ir etiketes paskaito. Buvo keli
bandymai pakeisti produktus į lidlo, bet teko pripažinti, kad geriau
brangiau. Aliejus dvokia pakaitintas. Sviestas aromatizuotas. Žmona
bandė sunaudot kepiniams, bet atidirbto recepto atveju gavosi kažkoks
susmukęs nuodėgulis. Tą patį pakartojus su Rokiškio - viskas ok.
Jogurtai, sūriai gausesni priedais. Tėra kelios prekės, kurias perku,
nes pagal kainą ir kokybę jos ok.
Yra vienas kitas dalykas, kur apsimoka buičiai, bet ir ten būna
nusivylimų. Pvz. grąžtas medžiui kietesnio medžio neima. Kokią pušį
daugiau gręžia dėl spaudimo jėgos, nei dėl aštrumo. Galąstuvą pirkau -
nieko tikslesnio negali daryt dėl vibracijų. Kokiam strypui užaštrint
gal ir ok. Palyginau su 4x brangesne Makita. Mano supratime veikia
idealiai. O profai keikia dėl nesubalansavimo.